Twoje zamówienie

Godziny otwarcia

  • PON - PT: 7.00 - 17.00
  • SOB: 8.00 - 14.00

Wyszukiwarka

Szukanie zaawansowane

Wega.pl

Reklamacje artykułów zakupionych w Sklepie Internetowym rozpatrywane są następująco:

1. Jeśli produkt posiada kartę gwarancyjną:

Reklamowany produkt wyślij wraz z kartą gwarancyjną, opisem usterki/wady oraz kopią dowodu zakupu na adres podany na karcie gwarancyjnej. Pamiętaj, że serwis rozpatruje tylko kompletne zgłoszenia reklamacyjne, a więc złożone ze wszystkich wymienionych elementów.

2. Jeśli produkt nie posiada karty gwarancyjnej:

Możesz skorzystać z formularza reklamacji, który przyspieszy i usprawni proces. W tym celu wypełnij formularz reklamacji, który znajduje się poniżej, a na swój adres e-mail otrzymasz numer reklamacji oraz instrukcję wysłania towaru.

FORMULARZ REKLAMACJI - POBIERZ

Następnie prześlij wadliwy produkt, formularz reklamacyjny oraz kopię dowodu zakupu do sklepu stacjonarnego Wega. Jeśli wolisz możesz przesłać reklamowany towar wraz z oświadczeniem o chęci skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi na nasz adres.

WEGA GROUP SP. Z O.O.
ul. Pszczyńska 45, 92-013 Łódź

Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

Zamówienia telefoniczne 601 - 052 - 523
Oprogramowanie sklepu: GOshop

Drogi Kliencie w dniu 25 maja 2018 r., zaczęły obowiązywać nowe przepisy o ochronie danych osobowych, czyli tzw. RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych). Zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną Polityką Prywatności oraz Ogólnymi warunkami handlowymi. Dowiedz się więcej

Zamknij