Reklamacje artykułów zakupionych w Sklepie Internetowym rozpatrywane są następująco:
1. Jeśli produkt posiada kartę gwarancyjną:
Reklamowany produkt wyślij wraz z kartą gwarancyjną, opisem usterki/wady oraz kopią dowodu zakupu na adres podany na karcie gwarancyjnej. Pamiętaj, że serwis rozpatruje tylko kompletne zgłoszenia reklamacyjne, a więc złożone ze wszystkich wymienionych elementów.
2. Jeśli produkt nie posiada karty gwarancyjnej:
Możesz skorzystać z formularza reklamacji, który przyspieszy i usprawni proces. W tym celu wypełnij formularz reklamacji, który znajduje się poniżej, a na swój adres e-mail otrzymasz numer reklamacji oraz instrukcję wysłania towaru.
FORMULARZ REKLAMACJI - POBIERZ
Następnie prześlij wadliwy produkt, formularz reklamacyjny oraz kopię dowodu zakupu do sklepu stacjonarnego Wega. Jeśli wolisz możesz przesłać reklamowany towar wraz z oświadczeniem o chęci skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi na nasz adres.
WEGA GROUP SP. Z O.O.
ul. Pszczyńska 45, 92-013 Łódź
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.